Tervetuloa lukemaan ajatuksiani tosiaan. Toivottavasti saat jutuistani jotain kivaa irti. Kirjoittelen tänne enimmäkseen lähinnä omia kuulumisiani ja ajatuksiani julkisesti, koska tykkään jakaa mielipiteitäni asioista ja niitä on myös kivaa lukea 5-6 vuoden päästä jo kun ihmettelee, että mitä ihmettä sitä on tullut ajateltua ja tehtyä. Joka tapauksessa, laitetaan ensin vähän kuvausta itsestäni. Olen täällä töissä (Yelp antaa paremman kuvan firmasta kuin sen omat sivut) ja olen ollut siellä nyt kolmisen vuotta hommissa. Ihan mukavaa hommaa, sanoisin. Yritys panostaa toisten firmojen asiakaskokemuksiin. Jos tuo kuulostaa ihan heprealta niin vaikkapa täältä löytyy hieman selitystä asiaan paremmin. Yritys siis lyhyesti sanottuna auttaa toisia yrityksiä antamaan asiakkailleen paremman käyttökokemuksen. Esimerkiksi jos käyt Gigantin nettisivuilla etkä löydä sieltä etsimääsi mutta soittamalla sinne asiakaspalvelija osaa heti kertoa hyvin mikä tuote sinulle on paras ja pystyy ehkä jopa lähettämään sen sinulle heti kotiin, elämys on alkua lukuunottamatta hoidettu hyvin. Nettisivuja enää siis pitäisi kohentaa. Tämä selitys varmaan avasi jo paljon paremmin sen mistä on kyse. Pidän tosiaan työstäni ja on kiva tehdä jotain, mikä parantaa ihmisten elämää selvästi. Tyytyväiset asiakkaat ovat yleensä iloisia ja yritykset täten myös. Positiivisuus aina luo lisää positiivisuutta lähes väkisin. Jätettäköön se tällä kertaa viestiksi tähän loppuun.